Fifa coins verdien je door te spelen en mogelijk spelers te verkopen die je uit pakketjes krijgt etc.
Fifa points die koop je dus verdien je niet. Met fifa points kan je pakketjes kopen en veel meer kan je er eigenlijk niet mee. Dus als je niet genoeg speelt en geen pakketjes kan openen met fifa coins, kan je fifa points kopen om alsnog pakketjes te openen.