Wat is een goede Auto Simulator?

Ik zoek een auto simulator die op de pc Windows XP kan spelen. Het mag wel wat ouder zijn of nieuw. Maakt niet uit.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ken je google?
Als je op google.nl auto simulatie game intypt krijg je vast wel iets

Het beste antwoord

King Of The Road vond ik altijd leuk om te doen. Kon je keuze maken uit vrachtwagen of auto en je kan er van alles als het komt op realiteit... motor uitschakelen, richting aanwijzer, handrem, lichten, groot licht, weersomstandigheden, waarschuwingslichten... Ik hoop dat je hier wat aan hebt! Succes! (werkt ook perfect met stuur trouwens)

Toegevoegd na 1 minuut:
Ook moet je altijd bij-tanken bij een benzine station en het is er oneindig groot. Als je van de 2 steden die het verst uit elkaar liggen wilt gaan, ben je zeker wel 1 a 2 uur onderweg wat het heel realistisch maakt... Maak geen overtredingen want je zult de politie achter je aan krijgen. Tja,... dat is een 'Simulator' Succes he!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Driving simulator 2009 of 2011
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3d rijsimulator