wat is een goeie modus van minecraft voor op mijn pc (zie beschrijving)

ik heb een acer aspire 5750g met een dual core 2.1 GHz processor en 4GB DDR3 memory mijn huidige minecraft versie (minecraft beta 1.6.4)loopt soms vast en soms loopt het traag dus ik zoek een versie die op mijn pc zeer vlotjes loopt en toch wel redelijk wat opties heeft

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

De 1.6 update viel zwaar voor de processor. Notch (de maker van het spel) heeft beloofd dat hij zou fixen. Wat mijn probleem was was dat 'limited framerate' aanstond, hierdoor ging het schokken weg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Minecraft is geen zwaar spel, dus een veel lichtere versie zal er niet zijn. Je kunt proberen de instellingen wat lager te zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een ander probleem bij mij is het scherm heel wazig en mijn pc is nog redelijk goed heb 506 mb videokaart erg snel dus maar mijn pc is uit 2004 dus wel oud maar als ik het spel start goed het vlotjes tot hij de world gaat laden dan gaan de kleuren heel raar worden hij is heel traag heb alle opties algeprobeert weet iemand nog een goed idee??
bijvoorbeeld een goedkoope pc die het spel wel vlotjes aan kan een pc van rond de 100 euro?? maar niet meer dan 150?
hopelijk kan iemand mij helpen of een beter pc vinden haha