Wie kent er een alternatief voor de game GTA, geschikt voor jongens van 12 en 14? Wel het stunten, niet het geweld?

Mijn jongens van 12 en 14 willen graag GTA spelen op hun xbox, maar dit spel is voor 18+. We zoeken een alternatief waarin er (zonder al te veel geweld) wel een beetje gestunt kan worden, liefst niet teveel in een vastomlijnde race-opzet (ze hebben al Need for Speed) maar meer vrij bewegen in de omgeving. Welke gamer heeft een idee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
3.1K

Het beste antwoord

Burnout Paradise!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Een aantal van die NFS games lijken daar eigenlijk ook wel op meer op Burnout Paradise bedoel ik dan aangezien uitstappen er meestal niet bij is in dat soort games.
http://en.wikipedia.org/wiki/Need_for_Speed
(Most Wanted wordt als een vd beste gezien mar wel ondertussen een beetje gedateerd maar loopt tegenwoordig wel heel soepel natuurlijk)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je zegt wel "geen vast-omlijnde race-opzetet", maar Need For Speed Underground 2(heb ik zelf niet), Most Wanted(met een ietwat criminele sfeer, geen bloed enzo)Carbon(helaas vrij korte game, snel uitgespeeld) en Undercover(wel ongeveer hetzelfde als Most Wanted, alleen dan nieuwer en grotere kaart) hebben free roaming, wat wil zeggen dat je vrij rondrijdt en naar races en evenemente kunt rijden.(trouwens, in undecover kun je hier en daar ook nog wat gestolen wagens afleveren, vijanden uitschakelen door de auto kapot te maken etc. alles gebeurt wel in de auto.) bij Most Wanted, Carbon en Undercover kan er politie achter je aan rijden.

Toegevoegd na 1 minuut:
...bij underground 2 niet dus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een game zoekt waarin je ook rond in de stad kan lopen en geen gta. Die zijn er volgens mij niet. Maar need for speed undercover. Is wel met politie achtervolgingen. Ik zelf ben 16 jaar en me ouders hebben er nooit een probleem van gemaakt wand het is maar een spelletje. ik mocht op mijn 13e wel gewoon gta spelen. aangezien iedereen uit mijn klas dat speelde.