World At War : Wat betekend deze foutmelding?

Als ik naar multiplayer ga komt dat berichtje, er komt ook DOWNLOADING DATA in het beeld, dat ook nog eens blijft staan.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Ik heb een beetje op het internet rond gezocht en ik kom er ook niet precies uit. Wel kan ik je mededelen dat er naar gekeken wordt (meer mensen krijgen deze melding). Zie bron voor link. Naast dat iedereen graag wil weten wat deze melding betekent, staat er verder niet veel op internet.
In de bron staat een facebook bericht waarin iemand vraagt wat deze melding betekent. Activision is het dus aan het onderzoeken. Houd de pagina en het internet goed in de gaten.