kan je je playstation4 aansluiten aan je macbook air?

dat je dus bijvoorbeeld je MacBook Air als een soort beeldscherm of monitor laat functioneren wanneer je geen tv hebt.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
3.7K

Antwoorden (1)

Dit kan NIET. Ten eerste kan het niet omdat en Macbook air geen HDMI poort heeft, maar een thunerbolt poort. Als j daarvoor en adapter koopt, kan het ook niet omdat het een output is (het geeft dus een signaal of, zo kan je bijvoorbeeld je Mac aansluiten op de TV).
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
kan het ook niet als je aansluiting koopt die via usb gaat naar HDMI gaat?