Ik speel clash of clans en nu is mijn tablet gecrashed. Nu wil ik op mijn iphone mijn oude dorp terug. Hoe doe ik dit?

Toegevoegd na 1 uur:
Ik heb geen game center account aangemaakt op mijn tablet, maar wel een google+ account.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Als het goed is sta je ingelogd met gamecenter! dan moet er een melding komen wilt uw het andere dorp (level zoveel) lad en dan is het een simpelle klik op ja en klaar.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Speel zelf ook clash of clans (lvl 101) en weet hoe vervelend dit kan zijn. Ten eerste moet je weten welk Game Center account je gebruikte op je oude telefoon. Dit is vaak hetzelfde als itunes account maar dat hoeft niet. Als je je game center account hebt gevonden moet je clash of clans verwijderen van je nieuwe telefoon. Zodra dat klaar is moet je opnieuw downloaden. Vervolgens moet je inloggen op gamecenter VOOR je de app opent. Als je na het inloggen de app weer opent zal hij komen met een melding "dit gamecenter ID heeft al een account" en zal je vragen het te laden op je nieuwe telefoon.

Bekijk bron vanaf 1:50
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
helaas kan je alleen een google+ account overzetten naar gamecenter als het tablet waar clash of clans op stond nog werkt. Dit is heel vervelend maar komt doordat IOS en Android niet samenwerken. Je kan wel een ander device zoeken die ook google+ en clash of clans heeft en het dan overzetten d.m.v een code die je krijgt op je google+ en die je dan moet invoeren op je game-center