candy crush gaat niet verder op mijn pc, wat moet ik doen?

Ik speel candy crush op mijn mobiel en op de computer, maar nu heb ik net een paar levels op mijn mobiel gehaald, en ik wilde het op de computer verder spelen, maar op de computer is die nou nog bij het oude level waar ik was gebleven (152), maar ik ben op mijn mobiel bij level 155. hoe kan ik ervoor zorgen dat, die op de pc ook bij level 155 komt, zonder de levels weer op de computer te halen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
2.8K

Antwoorden (2)

Mischien helpt het om een ander browser te gebruiken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij beide inloggen met hetzelfde facebook account, dan worden de spellen geaynchroniseerd