Is er al iets bekent over de specificaties van GTA 5?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wil ik ook wel weten!

Antwoorden (2)

Nee, helemaal niets. Het enige wat tot nu toe bekend is, is te zien in de enige trailer. Wel verwachten mensen dat het ongeveer zoals GTA IV gaat worden, maar dan allemaal weer net iets beter en mooier.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou... er zijn genoeg geruchten natuurlijk!
Hier komen er een paar, hopelijk doet het je kwijlen!

Er is waarschijnlijk maar 1 stad (dus ik neem aan, HEEL erg groot)
Er komt drugs in voor (om te dealen)
Er zijn meerdere verschillende einden, afhangend van hoe jij speelt.

En heel misschien komt ie al in oktober uit!!

Maar het zijn wel geruchten, he!