Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

weet iemand hoe je bij pes 2011 zulk beeld kan doen . om te spelen ? klik op vraag voor meer info .

voor dat ik een pes 2011 wil kopen keek ik op youtube om te kijken of het goed is . maar bij sommige video's staat dat voor beeld en bij sommige staat dat . en foto 1 dat soort beeld wil ik maar het kan ook foto 2 zijn . hoe doen ze dat de naam er boven zetten bij een speler of is dat een andere cd . pleas help me een andere cd of is er een manier om dat te kunnen doen vertel het me .
en de beeld soort . ik wil de gameplay van foto 1 en niet van foto 2 . hoe doe je dat . het veranderen .
klik op de link van een video van hoe ik het wel wil .

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
703

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ja, je hebt er geen andere cd ofzo voor nodig, maar je kunt het gewoon allemaal zelf aanpassen bij de opties. Het ligt eraan of je een pc versie hebt of op een console speelt, maar alle versies hebben een menu met opties. Daarin kies je dan voor grafische opties of beeldinstellingen. Daar kun je het camerastandpunt wijzigen, hoe ver je inzoomt of uitzoomt en je kunt ook 'spelersnamen weergeven' aan of uit zetten. Probeer daar een paar dingen uit en kijk wat je prettig vindt!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding