Kan je het nintendo DS spel "Prof. Layton en de doos van Pandora" ook in de Engelse versie in Nederland kopen?

Ik vind dat veel leuker, en de stemmen zijn ook leuker (prof. layton lijkt me ook een engelsman: hoge hoed, sophisticated, theeleut)
Ik zie alleen overal de Nederlandse versie, nergens de engelse: Pr. Layton and the diabolical box.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Games
1.3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb je de vorige versie ook? Curious Village?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jaa, tuurlijk! Geweldig spel.
Waarom denk je dat mijn avatar prof layton is? ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ha ha, inderdaad! Weet je dat ik dat helemaal niet in de gaten had ;o)

Het beste antwoord

Ik denk niet dat je 'm zult aantreffen in de winkel. Veel winkels die gespecialiseerd zijn in games zullen hem wel voor je kunnen bestellen.
Regel in het uiterste geval een R4-kaartje, koop de Nederlandse versie, en download de Engelse versie. Het is een ietwat creatieve interpretatie van de thuiskopiewet, maar 't lijkt me niet illegaal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

http://www.marktplaats.nl/index.php?sref=http%3A//www.google.nl/search%3Fhl%3Dnl%26q%3DPr.+Layton+and+the+diabolical+box+marktplaats%26meta%3D&url=http%3A//computer-software.marktplaats.nl/games-nintendo-ds/282175327-35-spellen-voor-ds-of-dsi-voor-33-euro-incl-verzending.html%3Fxref%3D1

Hier staat ie bij...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je geen marktplaats wilt gebruiken kan je idd het beste een R4 (of andere flashcart) gebruiken, en de Engelse versie downloaden.