Heel eind in spel My Kingdom for the Princess Deluxe en nu loopt hij steeds op zelfde punt vast, wat nu?

Ik speel sinds een tijdje de Real Arcade game: My Kingdom for the Princess Deluxe
Nu ik al heel eind ben loopt ie in het zelfde level na de eerste opdrachten uitvoeren op zelfde punt steeds vast en word afgesloten :(
Iemand enig idee wat dit kan zijn en beter nog wat ik er aan kan doen?

Toegevoegd na 17 minuten:
@ Larissa:
Dan krijg ik dit te zien, zie afb.
Bedankt voor de tip openstaande dingen maar ff te sluiten..

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Soms worden programma's die bezig zijn afgesloten als hun processor of RAM hoeveelheid het niet aan kan.
Probeer andere programma's af te sluiten want dat kan geheugen in beslag nemen van de RAM.
Ik heb net de vereisen gezien wat je van dat spel moet hebben de processor is niet echt hoog; 600 MHz.
Maar de RAM is redelijk hoog: 512 RAM.
Controleer hoeveel RAM je hebt en kijk of dit genoeg is dit doe je:

1. Ga naar start.
2. Ga met je muis over 'Deze Computer'
3. Klik nu op je rechtermuisknop en selecteer 'Eigenschappen'

Nu komt er een venster tevoorschijn en op het eerste scherm zou je moeten zien de computerinfo en daaronder RAM en processor snelheid.
Maarja, probeer nu maar dingen af te sluiten die je niet nodig hebt op dat moment;

- Msn
- Andere internettabbladen.
- Mediaplayer

Gewoon alle andere dingen waar je niet mee bezig ben maar wel geheugen in beslag neemt.

Toegevoegd na 13 minuten:
Toevoeging na bewerking topicstarter;

Het is in iedergeval niet het probleem van je RAM of Processor, beide zijn heel goed!
Heb je vaker dat dingen vanzelf afsluiten?
Of is het alleen in dat spel?
En sinds wanneer waren de problemen begonnen dat het vanzelf ging afsluiten?
En heeft het afsluiten van openstaande programma's nog effect gehad? :)

Toegevoegd na 22 minuten:
Probeer ook is je computer op te schonen.
Dat maakt je computer ook een stuk sneller.
CCleaner is wel een handig, snel programma.