Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik bij een multiplayer spel als cod2 een snelkoppeling op mijn bureaublad naar een server? Ik weet dat het kan, maar weet niet hoe

Ik speel sinds een paar dagen weer call of duty 2 (oud, maar blijft leuk ^^). Ik had toen ik dit een aantal jaren geleden speelde altijd een snelkoppeling op mijn bureaublad naar een server toe. Dit kon je invullen ergens bij de eigenschappen van de snelkoppeling die al op je bureaublad staat. Iets van een ip adres. Weet iemand hoe ik weer zow'n snelkoppeling kan maken? Bvd

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Games
529

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

\\ipadres(of naam server)\mapnaam\cod2.exe

Toegevoegd na 3 minuten:
rechtermuisknop op snelkoppeling. Eigenschappen selecteren.
Dan in het tabje snelkoppeling Doel: wijzigen in bovenstaande.

Bij een nieuw aan te maken snelkoppeling klik je met rechts op je bureaublad, selecteer nieuw>snelkoppeling en voer dan alles uit wat wordt gevraagd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoezo wordt elke keer de map gewisseld dan? Wat bedoel je hiermee?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, dat wel, maar je wilt toch een linkje naar het spel zodat het spel vanaf je bureaublad gestart kan worden? Dat heeft verder niks met maps of levels te maken. Of wil je echt een linkje zodat ie DE server opstart die jij het liefst speelt?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding