Warom staat de turkse Super lige niet meer in de Fifa series?

Toegevoegd na 4 minuten:
Met fifa series bedoel ik in Fifa 12

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Dat heeft te maken met de omkoopschandalen in het Turkse voetbal in 2011/2012. Mogelijk zal de Turkse competitie in fifa13 weer terug komen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Naast dit heeft het ook te maken met het feit dat de fifa licensie wilde van de hele turkse competitie. Dus om alle turkse ploegen in fifa12 te zetten. De turkse voetbalbond heeft gezegd dat de fifa dat zelf maar moest regelen met alle turkse clubs. De fifa had hier geen zin in.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als ik jou was zal ik je reactie toevoegen aan je antwoord.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou dat kan niet met de app. Ik heb verder ook geen zin om in te loggen via de website. Ik doe het niet voor de punten, dus eventuele minnen zullen mij een rotzorg wezen:)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haha lol. xd