Wat betekent 'toggles god mode" en dan specifiek het woord toggles....?.

Heeft iets te maken met cheats in een spel.....

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Een toggle is een 'tuimelschakelaar', een schakelaar met twee standen.

'Toggles' betekent, met name in software, 'schakelt tussen twee toestanden'. Dat kan aan en uit zijn, maar ook rood en groen, opmaak A of opmaak B (hoog contrast voor slechtzienden?) van een website, of wel of niet de opmaaktekens zien in Word.

dus:

to toggle : schakelen tussen twee toestanden
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat betekent "aan/uit zetten".
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
enige juiste antwoord
rose
13 jaar geleden
mwoah...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Yup dat issem :) aan/uit
rose
13 jaar geleden
nah...