Hoe verwijder ik ---->De sims middeleeuwen?

Er is een fout opgetreden tijdens het uitvoeren van Setup.
Controleer of alle eerdere installatieprocedures zijn voltooid en andere toepassingen zijn gesloten.

Neem contact op met uw leverancier als de fout zich blijft voordoen:Electronic Arts.

Deze melding krijg ik als ik hem wil verwijderen bij Programma’s en onderdelen.

(en alles heb ik gesloten)

Weet iemand hoe ik hem kan verwijderen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Je kunt hem ook handmatig van je C schijf(of de schijf waar je hem hebt geinstalleerd) verwijderen. Ga naar je computer->C schijf(of de schijf waar deze is opgeslagen)->Program files(x86)->Electronic Arts. Dan zie je als het goed is het mapje: "De Sims middeleeuwen" staan. En deze kun je dan verwijderen. Rechter muisknop en dan: "verwijderen". Hij komt dan in je prullenbak te staan, deze maak je leeg en dan is hij weg. Gebruik deze methode alleen maar als verwijderen op een andere mannier niet mogelijk is.

Vaak staat op de cd (kijk in verkenner als hij in de pc zit) ook not een Uninstaller.

Wanneer je een Windows computer gebruikt doe je dit als volgende, Klik op Start (Windows Logo)>>>Configuratiescherm>>>Een Programma verwijderen>>>De Sims Middeleeuwen>>>Rechtermuisknop>>> Programma verwijderen. Succes!

Er staat dus "neem kontakt op met leverancier Electronic Arts". Zie: Electronic Arts Nederland B.V. Schiphol-Rijk Beechavenue 180 1119PS Schiphol-Rijk Telefoonnummer: 020-6589977 Succes.. Toegevoegd na 1 minuut: De site zelf geeft aan dat men gevestigd is op Schiphol-Rijk. Dus het was een kwestie van even doorzoeken.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100