kan mijn computer battlefield 4 draaien?

cpu : Intel® Core™ i5-3210M Processor
(3M Cache,3.10 GHz, rPGA

Ram: 8GB ddr3

Gpu: Nvidia geforce 650m 2 GB GDDR5

os: windows 7 of windows 8 moet nog even kijken zoiezo 64 bit

Toegevoegd na 1 minuut:
ps processor is 2corre 4 threat ( als ik het me goed herringer)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Natuurlijk kan je computer battlefield 4 aan! Je hebt een goede grafische kaart. Processor is ook niet het slechtste. Ik denk dat als je gewoon battlefield 4 op normale graphics speelt dat je gewoon zeer vlot zal kunnen gamen. Desnoods koop je wat externe koeling. Tenzij je een desktop pc hebt
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kan naar de site http://www.systemrequirementslab.com/cyri gaan op je computer en dan wordt er een indicatie gemaakt op basis wat de site programma ziet in je pc.

Let op het is slechts een indicatie met wat de makers van het spel aanbevelen dus zou gewoon eerst de demo spelen en kijken of hij goed speelt voordat je het koopt.

Battlefield 4 is bytheway nog niet eens uit...