waarom werkt de installatie niet van rct?

heb dit al heel lang op de pc staan en nu geeft de pc een fout aan dat de spellen niet goed zijn geinstalleerd.
Dan moet ik wild in de cd speler doen, en dan vraagt hij naar soaked, en dan zie ik; kan de DISKETTE niet lezen?!
zijn allemaal cd's.

Het gaat dus om spel Roller Coaster Tycoon met de 3 delen die er zijn, Rct de basis, en dan 2 uitbreidingen, waterpret en beestenboel. ( soaked and Wild ).
Windows 7

Wie kan me vertellen hoe ik de spellen toch weer werkend op de pc krijg?

.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Opnieuw installeren, en soaked als laatste installeren zodat je die elke keer erin kunt doen.
Anders de CD erin stoppen, wachten... en dan de Autorun activeren.

Toegevoegd na 1 minuut:
Sorry ik bedoel eerst soaked installeren, en anders even nakijken of de cd nog zuiver is, zo niet kun je hem wassen met handzeep en warm water, dat doe ik in ieder geval altijd.