Hoet heet deze '90s pc game:?

Toen ik nog een klein jochie was speelde ik vaak, wat ik me nog kon herinneren, een spelletje op de pc, over een gozer die door dit stripboek heen speelde.

Ik herriner me er vrij weinig van, alleen nog dat er gekke alien-like dingen uit het plafondk kwamen die je dan moest bevechten.

Volgens mij was het van SEGA.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
Ritsuka
12 jaar geleden
ik weet welke je bedoeld, ben de naam kwijt :(

Het beste antwoord

Gevonden! Ik heb het ook gespeeld vroeger, het spel heet Comix Zone: http://www.games4win.com/games/comix-zone/

Toegevoegd na 29 seconden:
op de link is het trouwens te downloaden, het is een freeware game.
Ritsuka
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Yup dat is 'm. Thanx