Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik mijn PSVITA uit engeland bestel (Amazon.co.uk) maar dat uit en zijn er dan verschillen, kan ik dan nog wel nl games spelen etc ?

Dan heb ik het niet over invoer rechten enzo, maar of je net als op de ps3 dingen met pal en ntsc hebt?, omdat ze zijden dat de psvita regiovrij was?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
907

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De PSVITA is regio-vrij!

Je kan de VITA dus in Engeland kopen en de spellen uit heel de wereld er zonder problemen op spelen, het gaat wel om de "fysieke" spellen (kaartjes). De downloadable content is wel regiogebonden! Je kan bijvoorbeeld dus geen demo's uit Amerikaanse of Japanse PSN downloaden.

Veel speelplezier!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bij Playstation zijn er zeker verschillen tussen bepaalde 'regio's'. Je bestelt het uit Engeland en dat is Regio EUROPA, dus ook in Nederland zijn ze te gebruiken. Alleen Spellen uit de regio Amerika en Azië zijn niet te gebruiken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet helemaal juist, op mijn originele PS3, kan ik gewoon originele spellen uit de USA spelen. Hoe dit bij de PSVITA werkt weet ik echter niet.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding