Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik probeer installous op mijn iPod 4 te krijgen. Iemand ervaring?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
814

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Hallo. Hackulo.us, het brein achter Installous is er mee gestopt en daarmee Installous dus ook. Er zijn wel alternatieven waaronder vShare. Op deze site ( http://www.iphonemania.nl/2013/01/installous-alternatief-vshare-installeren-op-iphone-ipad-en-ipod-touch-guide/ ) staat stap voor stap hoe je dit moet installeren. Ik hoop dat het gaat lukken en dat je er veel plezier van hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Heb je cydia?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga dan nar zoeken en typ installous4 in druk daarop en download hem ( rechts boven aan) en volg dan de instructies op
Je moet eerst je iPod laten jailbreaken. Dan kun je installous in Cydia downloaden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hallo,

Helaas kan dat niet meer rond deze tijden, mijn installous werkte niet meer, toen heb ik hem verwijderd en kon ik hem niet meer downloaden omdat er een fout was met het pakket. hackulo.us werkt helemaal niet meer. binnenkort komt er een vervanging hoop ik.

veel succes !
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding