Ik probeer installous op mijn iPod 4 te krijgen. Iemand ervaring?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Hallo. Hackulo.us, het brein achter Installous is er mee gestopt en daarmee Installous dus ook. Er zijn wel alternatieven waaronder vShare. Op deze site ( http://www.iphonemania.nl/2013/01/installous-alternatief-vshare-installeren-op-iphone-ipad-en-ipod-touch-guide/ ) staat stap voor stap hoe je dit moet installeren. Ik hoop dat het gaat lukken en dat je er veel plezier van hebt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Heb je cydia?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga dan nar zoeken en typ installous4 in druk daarop en download hem ( rechts boven aan) en volg dan de instructies op
Je moet eerst je iPod laten jailbreaken. Dan kun je installous in Cydia downloaden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hallo,

Helaas kan dat niet meer rond deze tijden, mijn installous werkte niet meer, toen heb ik hem verwijderd en kon ik hem niet meer downloaden omdat er een fout was met het pakket. hackulo.us werkt helemaal niet meer. binnenkort komt er een vervanging hoop ik.

veel succes !