Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik als ik een externe dvd brander/lezer aansluit op mijn Lenovo Flex 2 14 modelnummer: 20404 het spel: Football manager 2014 spelen?

systeemeissen football manager 2014:Minimum PC:
OS: Windows XP, Vista, 7, 8
Processor: Intel Pentium 4, Intel Core AMD, Athlon. Windows XP: 1.6GHz+, Windows Vista/7/8: 2.2GHz+
Memory: 1 GB RAM
Graphics: NVidia GeForce FX 5900 Ultra, ATI Radeon 9800, Intel GMA X3100: 128MB VRAM
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 3 GB available space

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
812
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je hebt niet opgegeven welke grafische kaart je hebt, zonder die informatie kan ik je niet helpen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hallo Boazbakker! Hoe kan ik dit achterhalen? Er windows 8 op mijn laptop
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Laat maar
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb het geprobeerd te achter halen er staat bij devices en printers: Intel HD family... weet niet of dat de info is die je nodig hebt?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Gebruik deze link: http://www.systemrequirementslab.com/cyri/requirements/football-manager-2014/11788/?p=a

Als er een groen vinkje staat onder minimum kan je het sowieso spelen, maar maak je geen zorgen als er een rood kruis onder staat. Dit betekent dat je het spel nog wel kan spelen, maar dat het mogelijk een beetje langzaam zal lopen. Dit kan (grotendeels) verholpen worden door gewoon de instellingen laag te zetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ondanks dat mijn java uo to date is werkt de test niet. Heb de alternatieve test laten draaien (waarvoor Java niet nodig is) en er een screenshot van geplaatst.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hallo Boazbakker! Wat fijn dat je mij wil helpen! Het is uiteindelijk toch gelukt via Can i run it.. Fijne link! Het volgende is het geval:
Mijn pc voldoet aan alle eissen behalve: aanbevolen video ram=128 mb ik heb er volgens de test 0... Hoe kan het dat ik er 0 heb?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
weer screenshot van de test die aangeeft dat ik op alle punten voldoe behalve:128 nodig en ik zou er 0 hebben...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ook al kan hij niet zien wat je VRAM is, is dit geen heel groot probleem, want zo'n beetje elke kaart heeft wel minstens 128 MB aan VRAM.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hihi Boazbakker je hebt mij tot een gelukkig mens gemaakt en ik wil je echt heel erg danken voor jouw hulp!!! Morgen naar mediamarkt een externe dvd brander/lezer en Football manager 2014 aanschaffen! Hoihoihoi:)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Thanx! Hier ga ik plezier aan beleven:)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding