Ik heb een Intel® Core™ i5-2520M 3Mb Cache, 2.50 GHZ ( 3.2GHz Turbo mode / Duo Core - 4 threads) proccesor kan ik hiermee BF3 spelen en MW3?

Ik wil games van dit kaliber gaan spelen kan dat??

Toegevoegd na 9 minuten:
Mijn Video kaart NVIDIA® GeForce® GT555m 2Gb GDDR3 + Optimus Technologie (batterij-besparing via Intel HD Graphics)

en 8 GB werkgeheugen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
1K

Het beste antwoord

Ja absoluut moet dat kunnen.

Echter, je videokaart is minstens zo belangirjk als je processor!
En hoeveel intern geheugen (RAM) je hebt ook.

Dus als je die 2 stats ook nog even geeft weten we het zeker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn Video kaart NVIDIA® GeForce® GT555m 2Gb GDDR3 + Optimus Technologie (batterij-besparing via Intel HD Graphics) en 8 GB werkgeheugen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja joh met gemak. Je systeem is ongeveer vergelijkbaar met dat van mij, en ik draai het met alle settings op max

Andere antwoorden (3)

Gozer i5 met Duo Core - 4 threads wat denk jezelf.
mijn pc heeft niet eens de helft van jouw specificaties en ik speel zonder problemen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan op de website www.canirunit.com checken welke spellen je kan spelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
BF3:

Ja, je kan het wel het best de graphisce settings op medium zetten en op een niet al te hoge resolutie zetten.

MW3:

met gemak op hoge settings