Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik speel runescape is dragon claws goed voor het trainen van strength?

ik heb gespaart voor een dragon claws en ik heb ze eindelijk zijn ze wel goed voor het trainen van strength?
oja ze kosten 17 m dus miss als het niet goed is
welke wapen kan ik dan in plaats halen onder de 17 m
ik heb
attack 75
strength 89
defence 71

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Nee, dragon claws zijn special wapens, absoluut niet om me te trainen, aangezien de slechte stats. Wil je graag strenght trainen koop dan dragon longsword, of als je de Quest money madness gedaan hebt een dragon scimitar. Een whip kan niet strenght trainen maar aleen attack, defence of shared, saradomin word is het beste om strenght mee te trainen en is nu zoon 4-5 mil, een bandos godsword is niet goed om mee te trainen aangezien die erg langzaam hit. Het beste is dus saradomin sword en het geld wat je overhoudt koop je dragon boots, torag plate body en legs voor de betere defence bonus.

Toegevoegd na 1 minuut:
Money madness - monkey madness*
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankje wel staat lekker uitgebreid uitgelegd uh drop je RsN kunne we nog is praten over wat beter kan aan me ammo

Andere antwoorden (2)

dragon claws is het beste wapen van het spel je kan ook een bandos godsword proberen of abbysal whip;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
naah bandos god is niet zo snel en whip is niet puur op strenghot gebaseerd je kunt aleen miss met shared strenght xp verdiene maar is niet zo snel je kunt ook bvb defence in eens snpje dus ik wil echt iets kei sterk is en goed voor strenght
Als je pvp (player vs player) gaat is het een erg goed wapen, maar voor het trainen op monsters zou ik toch een abyssal whip gebruiken, zet je methode wel op slash, dan train je alleen strength en gaat het dus sneller.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding