Kan je Minecraft overzetten naar een andere PC?

Ik wil graag Minecraft voor de PC kopen. Maar als ik www.minecraft.net wil starten, (ik typ dan gewoon de url in) komt er te staan: ''De webpagina kan niet worden weergeven'' Meestal krijg ik dit alleen als ik geen internet-verbinding heb. Ik heb nu wel een goede verbinding (draadloos 4/5 streepjes). Een mirror-site voor het downloaden zal ook goed zijn! Alsvast bedankt!

Toegevoegd na 5 uur:
@jaspro Dus je kan eigenlijk van iedereen de files (die iemand anders dus gekocht heeft) gewoon op een USb stickje meenemen en op je eigen pc zetten? Lijkt me namelijk best onwaarschijnlijk

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
9.3K
Jaspro101
12 jaar geleden
ja dat is best wel raar maar zo is het wel.
wat wel is bij de .exe, dat je in moet loggen met je minecraft account. om dat zonder in te loggen het te spelen (dus dan heb je alle bestanden) kan je ook offline spelen, dit kan met een knopje of met minecraftSP, (cracked versie)

Antwoorden (1)

ja dat kan je prima naar een andere pc overzetten.
De .exe kan je overal gebruiken.

als je ook de safe files wilt overzetten, moet je in de map %appdata% > roaming > .minecraft kijken, en in dezelfde map op de andere pc terugzetten
Jaspro101