Kan je internetverbinding met je xbox 360 krijgen als je hem via een usb-kabel met je computer verbind?

Andere tips om verbinding te krijgen behalve een 80 euro draadloos plug-je of via gewone router.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Als je laptop vista of XP hebt kan je via je laptop en dan een ethernet kabel in je xbox en je laptop verbinding maken met live! Misschien kan het ook met Windows 7 maar dat weet ik niet zeker..

Bronnen:
http://www.youtube.com/results?search_quer...

Zonder router gaat het moeilijk worden vrees ik. Misschien kan je het proberen met een cross cable en dan je Xbox en computer in dezelfde werkgroep zetten. Dit valt meer in de categorie hardop denken :-)

ja ik zou zeggen koop een 2e hands linksys wrt54g. voor 10 euro op marktplaats ofzo. :) maarja als je dat niet wil, je zou een crosslink kabel kunne gebruiken. maar dan moet constand je pc aanstaan. en als je geen extra netwerk aansluiting heb moet je weer een insteek kaart bij kopen. daar ben je al meer aan kwijd als een routertje. mjhaik hoop dat ik je heb kunnen helpen. Mvg.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100