Kan je internetverbinding met je xbox 360 krijgen als je hem via een usb-kabel met je computer verbind?

Andere tips om verbinding te krijgen behalve een 80 euro draadloos plug-je of via gewone router.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoezo, een kabel via de router is toch niet duur???
of zit de router gewoon op een vervelende plek?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aan de andere kant van het huis waar hij allemaal deuren bijlangs moet.

Het beste antwoord

Als je laptop vista of XP hebt kan je via je laptop en dan een ethernet kabel in je xbox en je laptop verbinding maken met live! Misschien kan het ook met Windows 7 maar dat weet ik niet zeker..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wauw geweldig! +
Alleen heb ik Mac/Apple :S
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ow wacht ik heb nog een oude XP.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wauw, heb een filmpje op youtube gezien waarop hij het uitlegt op Mac.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nice! Wist niet dat het ook op een Mac kon..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
precies wat ik moest weten, bedankt :)

Andere antwoorden (2)

Zonder router gaat het moeilijk worden vrees ik. Misschien kan je het proberen met een cross cable en dan je Xbox en computer in dezelfde werkgroep zetten. Dit valt meer in de categorie hardop denken :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja ik zou zeggen koop een 2e hands linksys wrt54g.
voor 10 euro op marktplaats ofzo. :)
maarja als je dat niet wil, je zou een crosslink kabel kunne gebruiken.
maar dan moet constand je pc aanstaan. en als je geen extra netwerk aansluiting heb moet je weer een insteek kaart bij kopen. daar ben je al meer aan kwijd als een routertje. mjhaik hoop dat ik je heb kunnen helpen.
Mvg.