Hoe kan ik mijn sims in de sims 3 laten trouwen?

Ik heb een man en een vrouw op de sims 3 die ik wil laten trouwen. Maar ik kan nergens vinden hoe dat moet en niemand weet het.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Games
9K

Antwoorden (5)

Ik ben niet bekend met hoe de Sims 3 inhoudelijk werkt op dat gebied, maar ik weet wel hoe het bij de Sims en de Sims 2 werkte.

Sims hebben in die spellen allemaal van die metertjes waaruit hun geluk, aandrang om naar het toilet te gaan enzovoort blijkt, door twee Sims samen leuke dingen te laten doen (een grap vertellen, dansen, dat soort dingen) gaan de metertjes voor vriendschap omoog.

Op het moment dat in die eerste twee spellen de vriendschapsmetertjes voor 2 sims (wederzijds) hoog genoeg zijn dan wordt het mogelijk om een aanzoek te doen, dat is dan gewoon een optie in het menu, waar ook acties zoals praat, dans enzovoort staan vermeld. Als alles goed gaat wordt er ja gezegd en dan gaat het voor de rest geloof ik vanzelf.

Let wel dit was bij de vorige versies zo, maar ik denk niet dat er heel veel veranderd is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ervoor zorgen dat ze vrienden worden en zorgen dat ze 100 vrienden zijn en dat ze verliefd op elkaar zijn en veel romamatiek opties gebruiken , zorg er wel voor dat ze goed humeurt zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk naar het gemeentehuis ofzo?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hier wat website`s met de zelfde vraag:
en dus ook antwoord op je vraag!

http://www.cheatnow.nl/forum/viewtopic.php?p=429430
http://forum.girlscene.nl/forum.php/list_message/4127117?visitorId=5fb28e4d103a7622cabb551c55a19f20

http://www.mammasims.nl/index.php/sims-3-fan-fest
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor de Sims 3 op de Xbox 360 moet het zo:
Als je het optimale van hartendieven bent dan krijg je op een gegeven moment 'verkering vragen' te zien druk daarop als je dan ook verkering hebt dan kan je een 'aanzoek doen' als dat lukt krijg je een melding voor de rest.