Hoe heet het computerspelletje waarmee je via een balkje een bal wegschiet om steentjes te raken waarbij kabouters te voorschijn komen?

Door met je muis heen en weer te bewegen kan je een stuiterend balletje opvangen en weer wegschieten. Met dat balletje moet je de steentjes in het veld raken. Soms komt er dan een kabouter op het steentje te staan. De kabouter kan dan naar beneden vallen. Wanneer je het kaboutertje opvangt met je balkje krijg je 'extra power' zoals een snelle bal, langzame bal, brede balk, een magneet balk etc. Maar hoe heet dit spelletje ook alweer? Het heeft ook een typisch achtergrond muziekje.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Games
14.9K

Het beste antwoord

bamibal
8 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat is Break Out. Oorspronkelijk een arcade game van Atari.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Castle
8 jaar geleden
Heeft Break Out kabouters?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Het oorspronkelijke spel heet Break Out. Googelen op de naam van het spel i.c.m. gnomes (kabouters) levert op dat de gezochte variant Jardinains zou kunnen zijn: http://www.jardinains.com/index2.html