Waar kan je de Five Nights at Freddy's map vinden in je computer?

Toegevoegd na 22 minuten:
Als ik in de Steam map kijk, en ik ga naar SteamApps, Five Nights at Freddy's, krijg ik alleen de game en niet de map waar het geluid, de textures etc staat. Waar kan ik dat vinden??

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Games
1.2K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ligt eraan waar he die hebt opgeslagen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Als ik in de Steam map kijk, en ik ga naar SteamApps, Five Nights at Freddy's, krijg ik alleen de game en niet de map waar het geluid, de textures etc staat.

Antwoorden (1)

Five Nights At Freddy's is maar een enkel .exe bestand. Je zult speciale software moeten gebruiken om in de assets te komen. Ik weet niet wat je doel is, maar er zijn al mensen geweest die dit hebben gedaan. De bestanden zijn dan ook hier te downloaden:
http://s.rtag.me/freddy/