Bestaat een AC-130 uit CALL OF DUTY MW3 echt?

Weet iemand dan ook een bron (op internet waar ik plaatjes kan zijn) lijkt me leuk om te weten alvast bedankt!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Ja de AC-130 is vaker gebruikt in Call of Duty. Ik heb een paar linkjes toegevoegd.

- Link 1: Hier kun je zien bij welke COD Games de AC-130 is gebruikt.
- Link 2: Hier zie je meer informatie/afbeeldingen van de AC-130 in MW3

Toegevoegd na 5 minuten:
Heb je vraag te snel gelezen :p

Hier heb je een link naar de WIKI pagina voor de Lockheed AC-130:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lockheed_AC-130
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja kijk maar naar mijn toevoeging :p
Als je op www.airliners.net zoekt op c130 vind je veel foto's

Er zijn 2 versies een gunship en een transporter. De gunship is de ac-130 en de transport variant heet de c-130. De nederlandse luchtmacht heeft 4 c-130 herculessen in zijn vloot. Deze worden gebruikt voor troepentransport, parachute springen, gewonden evacueren en vracht. Vooral vanwege de goede landingseigenschappen van de c-130. Ook zijn er c-130 bij de Amerikaanse luchtmacht en kustwacht, worden ze ingezet om bosbranden te bestrijden, toestellen bijtanken in de lucht en zijn ze erg handig op Antarctica.

Er is in 1996 op vliegveld eindhoven een c-130 neergestort ( http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Herculesramp ).