Is het mogelijk om samen te spelen met PC en PS3?

Hallo,

Kortgeleden heb ik dit spel gekocht en nu wil ik het samen spelen met m'n vriend, alleen hij speelt het op de PC en ik op de PS3, is dit een probleem? Of moet het gewoon mogelijk zijn om het samen te spelen? We zitten al een tijdje te klooien hiermee en hebben al uitgevonden dat het ook aan het NAT type kan liggen. Mijn NAT type is type 2 (moderate) en die van hem is type 3 (strict), zouden we dit ook aan moeten passen als het uberhaüpt mogelijk is om het samen te spelen?

Alvast heel erg bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ligt aan het spel, maar in de regel zijn er weinig games die multiplayer-multiplatform zijn.

Antwoorden (2)

Spellen die multiplatform multiplayer hebben zijn op 1 hand te tellen, dus ik weet vrij zeker dat het spel waar je het over hebt niet samen te spelen is. Bij bijna elke soort game zou het oneerlijk zijn om PC-spelers tegen consolespelers te zetten, omdat besturing met controller een stuk minder precies is dan met een computermuis.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
nee, ze werken allemaal op een andere netwerk en hebben verschillende Servers en leidingen enz. ook verschillende tekentechnieken dus da is onmogelijk...ik had het zelfde, sorry
gr