Wie weet hoe ik de MOD Doggy Talents moet openen in Minecraft??heb hem gedownload en uitgepakt op de juiste plek!

Mijn zoontje speelt graag Minecraft en deze Mod wil hij heel graag gebruiken in Minecraft,alleen kunnen wij nergens vinden hoe je deze opent in het spel,ik heb al gegoogled maar niks wijzer geworden.Wie heeft tips?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

How To Install Doggy Talents Mod for Minecraft 1.2.5
Press “start”
Go to “run”
Type “%appdata%”
A folder should (must) pop up
Get yourself inside “.minecraft” folder”
Then “Bin”
“minecraft.jar”
Extract your mods here.
Delete any “META-INF” if there is one.
RUMBLE WITH YOUR DOG!
------------------------------------------------------------------------
Bovenstaande komt van de bron. Het bestand dat je download is waarschijnlijk een zip of rar file, met allemaal .class bestanden erin. Wat je moet doen is het bovenstaande, maar ik zal het even uitleggen. Als je in het mapje "bin" bent zie je minecraft.jar staan(of minecraft, en dan staat erachter: jar file). Dit bestand moet je openen met een programma als WinRar of 7Zip. Vervolgens open je ook het gedownloade bestand, en sleep je alle .class files in het schermpje van bijv, WinRar, waar je minecraft.jar geopend hebt. Als je dat gedaan hebt zoek je in minecraft.jar naar de map META-INF en verwijder je deze. Dan sluit je de boel weer en start je minecraft op, en zou het moeten werken. LET OP: zorg dat minecraft AFGESLOTEN is terwijl je dit doet. Als je dit niet doet zou het spel kunnen crashen en raak je je werelden en settings kwijt. Succes!

Toegevoegd na 2 minuten:
Reageer nog maar even als het niet lukt, ik zie net nog dat je sparrow ofzo nodig zou hebben, maar met wat research kom ik er wel uit.

Toegevoegd na 5 minuten:
Ik zie hier nog een link met sparrow enzo, er staat bij hoe het werkt. De download links staan op de website. Het is de 2e bron.

Installation:

Find your minecraft.jar file. On Windows, this can be found by going to %APPDATA%/.minecraft/bin.
Open minecraft.jar in a program such as WinRar or 7-Zip.
Delete META-INF from Minecraft.jar.
Drag all of the extracted files from the ModLoader and SparrowAPI .zip files into Minecraft.jar.
Run Minecraft once.
Drag the Sparrow .zip file into the .minecraft/mods folder.
Close minecraft.jar, and have fun!

Toegevoegd na 6 minuten:
Nog een toevoeging:)
Op de website staat van alles uitgelegd over de mod en de items die erin zitten, ook handig, maar de download links en instructies staan helemaal onderaan, dus als je geen info over de mod zelf hoeft hoef je dat niet allemaal te lezen ;)