Kun je online met een sub-account op de PS4?

mijn vraag is, Kun je online met een sub-account op de PS4.
alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
4.6K

Antwoorden (1)

Ik had een heel antwoord getypt al, maar ik zie 'm niet verschijnen dus wellicht dat je straks twee keer bijna hetzelfde verhaal hebt:
Het kan, maar je moet natuurlijk wel een PS+ abonnement hebben wil je online gamen op de PS4. Die mag niet geregistreerd staan op een sub account dus die moet worden afgesloten door de master. Jouw specifieke PS4-console moet ook als primary console staan geregistreerd op dat account van de master. Als het goed is kunnen de subs dan ook online gamen met het PS+ account van de master.
Ik ga er wel gemakshalve even vanuit dat je minderjarig bent en daarom een sub account hebt; hoe daarmee omgegaan wordt is vreselijk want je zult allerlei games niet online kunnen spelen vanwege leeftijdsrestricties (16+, 18+ etc.). Die restricties werken ontzettend arbitrair en inconsistent waardoor het bij elk nieuw spel maar weer de vraag is of je toegelaten wordt. Bereid je dus voor op een hoop ellende.