Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kun je online met een sub-account op de PS4?

mijn vraag is, Kun je online met een sub-account op de PS4.
alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
4.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ik had een heel antwoord getypt al, maar ik zie 'm niet verschijnen dus wellicht dat je straks twee keer bijna hetzelfde verhaal hebt:
Het kan, maar je moet natuurlijk wel een PS+ abonnement hebben wil je online gamen op de PS4. Die mag niet geregistreerd staan op een sub account dus die moet worden afgesloten door de master. Jouw specifieke PS4-console moet ook als primary console staan geregistreerd op dat account van de master. Als het goed is kunnen de subs dan ook online gamen met het PS+ account van de master.
Ik ga er wel gemakshalve even vanuit dat je minderjarig bent en daarom een sub account hebt; hoe daarmee omgegaan wordt is vreselijk want je zult allerlei games niet online kunnen spelen vanwege leeftijdsrestricties (16+, 18+ etc.). Die restricties werken ontzettend arbitrair en inconsistent waardoor het bij elk nieuw spel maar weer de vraag is of je toegelaten wordt. Bereid je dus voor op een hoop ellende.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding