ik wil graag battlefield 3 online spelen maar elke keer als ik die multiplayer start dan komt er dit te staan : player is too young wat nu ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
1.1K

Antwoorden (6)

Nieuw account aanmaken, en dan zeggen dat je ouder bent dan 18. Meer mogelijkheden zijn er niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
batterfield zijn oorlogspelletjes van 16+ daarom staat dat je te jong bent omdat je waarschijnelijk nog geen 16 jaar bent of ouder gewoon en valse leeftijd opgeven en spelen maar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
18 + niet 16+
Dus zeg dat je 18 bent of ouder niet dat je 16 bent!
Gewoon wachten tot je 16 bent geworden.
12 jaar geleden
dat betekent dat je te jong bent. en multiplayer betekent dat je met een vriend kan spelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt ook multiplayer doen zonder met vrienden te spelen :\
Inderdaad een nieuw account aanmaken, maar dan wel zeggen dan je ouder bent dan 18. Je zult een nieuw emailadres nodig hebben voor het aanmaken van een nieuw account, omdat je oude al bekent is. Als je niet nog een emailadres hebt kun je er altijd 1 gratis aanmaken bij gmail, hotmail, enz..

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij het maken van je account heb je je jonger dan 18 als leeftijd aan gegeven,

je moet een nieuw account aanmaken en dan je zelf als 18 of ouder aangeven