waarom werkt tekkit niet op mijn mac?

ik heb tekkit.jar op de officiële website gedownload maar als ik hem opstart blijft hij haken op het mojang teken. wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Het gaat tegenwoordig met de nieuwere versies van Minecraft allemaal iets anders dan vroeger. Je moet in .minecaft naar versions gaan, daar moet je een een map maken die de zelfde naam heeft als je .jar. Dan moet je in alle bestanden die je met kladblok kunt bewerken even kijken of er nog ergens "Minecraft" staat en dat dan vervangen met het woord: tekkit . In dit geval.
Succes met het installeren van Tekkit! :)