Kan je met een I5,GTX650 en 8 gb RAM BO2 en Ghost etc spelen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

BO2 moet geen probleem wezen. En ik denk Ghost ook wel.

Of je het op hoog of normaal of laag kan spelen ligt aan je resolutie.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Black Ops II moet wel lukken op High Settings, aangezien een GTS 450 daarvoor is aanbevolen, maar bij Ghosts zou ik het bij Medium settings laten voor een hoog aantal FPS, als je op een resolutie van 1920x1080 speelt.

Toegevoegd na 15 minuten:
Na nog even zoeken bleek dat de GTS 450 nodig was voor 1280x1024, dit antwoord geldt dus alleen voor deze resolutie. Voor 1920x1080 zou ik dan BO II op medium-high zetten, en Ghosts op low