Sims 3 kan de CD niet meer lezen...weet iemand hier iets tegen?

Ik heb een gekochte CD van de Sims 3, en eigenlijk doet ie iets nadat ik hem had gekocht al raar.. Dan krijg ik zo'n foutmelding dat de CD niet kan worden gelezen.
Eerst moest ik hem dan een paar keer er in en eruit doen, en dan deed ie het weer gewoon. Nu werkt het gewoon helemaal niet meer en blijf ik die foutmelding krijgen.
De CD is bijna niet beschadigd, dus daar kan het niet aan liggen.
Heeft iemand een idee wat mijn probleem kan oplossen?
Ik heb zoooo'n zin om de Sims 3 weer te spelen!

Alvast bedankt! :)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

kan je hem niet terug brengen naar de winkel om te ruilen? als je het bonnetje hebt mag je hem vast ruilen. (of heb je hem op een andere manier gekocht marktplaats ofzo?)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
heey ik heb ook sims 3 en ik heb het ook een paar keer gehad! je moet het gewoon sims 3 weer van de computer halen en dan weer op nieuw downloaden! en als dat niet werkt gewoon naar de winkel gaan en zeg wat het probleem is! en vraag gewoon of je het mag ruilen veel suc6 groetjes fay109