is er een gemakkelijke tutorial om in minecraft mods te downloaden?

ik heb onderhand alles geprobeerd om mods te krijgen, maar het lukt niet. kent iemand een makkelijke tutorial om mods te downloaden. voor 1.8 .

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Het downloaden zelf is niet moeilijk. Gewoon downloaden dus. Als je naar een adf.ly link word gelinkt, moet je 5 seconden wachten, en trechtsbovenin klik je dan op skip ad, en word je naar de download site gelinkt.

Mods installeren doe je zo als hieronder word gedaan in de video. (video gemaakt door mij, dus als er vragen zijn vraag maar)

Toegevoegd na 42 seconden:
Er staat dus how to install pokeball mod, maar het gaat in feite met elke mod zo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat is niet helemaal waar want om meerdere mods te gelijk te runnen heb je ook bepaalde mods nodig zoals audiomod modloader modloadermp als je wilt leren over het instaleren van mods typ dan gewoon op youtube in "minecraft mod (naam van mod) tutorial" dan moet het lukken gewoon stap voor stap volgen