Ik ben op zoek naar zoveel mogelijk aparte savegames voor Just Cause 2 Pc versie. Wie weet een website of heb je zelf savegames ervan?

Ik zou graag zo veel mogelijk savegames hebben van het spel Just Cause 2 voor de PC. Ik speel het spel liever als ik al verder in het verhaal zit, dus wie vindt er savegames voor Just Cause 2. Heb je er misschien zelf?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Als je onderstaande link volgt kan je alle saved missions downloaden

Toegevoegd na 1 uur:
Sorry, verkeerd gekeken :-(
Probeer deze link dan maar eens...je moet wel een paar seconden wachten voor je kunt downloaden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou graag de savegames hebben van Just Cause 2, de link die u geeft is van Just Cause 1.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hartelijk dank. Dat is een zeer goede savegame. Ik zou er graag zoveel mogelijk verschillende hebben, zodat ik altijd op een ander punt kan beginnen. Een savegame van 100% is precies nergens te vinden op internet van Just Cause 2, pc versie... Maar genoeg verschillende vind ik ook tof, of per missie of zo... zoals jij al aangaf, maar dan voor Just Cause 2 indien mogelijk!

Andere antwoorden (1)

Kijk even op onderstaande site. Als ze er niet op staan komen ze zeker binnenkort wel.