Rollercoaster Tycoon 2, geld vragen voor atractties?

Hoe kan je instellen dat je geld kan vragen voor je attracties?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Games
4K

Antwoorden (1)

Je kunt dit per attractie instellen door op de attractie te klikken en op het muntje te klikken. Daarna kun je de prijs veranderen.
Er bestaan echter ook 'maps' waarin je geen geld kunt vragen voor attracties. Dit hangt af van het doel dat je park heeft.