Kan een computer zonder java nog wel een computerspel afspelen?

Ik wilde SimCity 2013 gaan kopen maar we hebben geen java kan de computer het dan niet afspelen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Nee, voor sim city 2013 heb je Java nodig, wat is je probleem met Java ? En anders waarom download je het niet? ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je SimCity bedoeld die nu net in de winkel ligt, die is enkel voor PC uit en je hoeft géén Java te installeren om het spel te spelen. Games waar je wél Java voor nodig hebt speel ik niet, want de Java VM (die je in Windows moet installeren) is nogal lek en komen veel te vaak updates voor uit.

Koop SimCity maar gewoon, kun je zonder Java spelen.