ik krijg telkens als ik Call of Duty 2 opstart een error over directx (zie foto) ik weet niet hoe ik het kan oplossen. weet iemand hoe?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (4)

Zoals de error zelf al aangeeft, kijk eens op de FAQ van DirectX. Probeer eens DirectX te verwijderen en dan weer te installeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In de onderstaande link staan een hele boel vragen en antwoorden. Ik heb degene voor jou hier even neergezet:

Q. What do I do if the "DirectX Error DirectX has encountered an unrecoverable error. Please check DirectX Help document for possible details." error appears when I attempt to run Call of Duty 2?

A. Make sure you have DirectX 9.0c installed and properly functioning on your machine.

A. Please make sure that hardware acceleration is set to Full in your display properties as follows:
1. Right click the desktop
2. Select Properties
3. Click the settings tab
4. Click Advanced
5. Click the Troubleshooting tab
6. Verify that the Hardware Acceleration slider is set to Full.

A. Make sure that all DirectX features under the Display Tab in the DirectX Diagnostic Tool are set to Enabled as follows:
1. Click START
2. Click RUN
3. Type "dxdiag" and click OK
4. Click the Display tab of the DirectX Diagnostic tool.
5. Verify that all DirectX features are set to "Enabled".

A. Make sure you have the latest drivers installed from your video card's manufacturer"

Succes!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke versie van DirectX heb je?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En wat voor videokaart :)
Schijnt een bekend probleem te zijn, lees dit forum door voor mogelijke oplossingen:

http://www.pcguide.com/vb/showthread.php?t=51740

Gebruik je toevallig xfire? Dan is het probleem snel opgelost door dat uit te schakelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zou zeggen verwijder direct X bij het configuratie scherm en installeer de latste versie of check of er updates zijn, of dat je driver niet goed werken.