Kun je Flight Simulator X opnieuw installeren op een andere PC?

Ik heb een andere PC waar ik Flight Simulator X op wil zetten. Ik kan hem wel verwijderen van de computer waar het nu op staat, maar is het mogelijk om hem dan op de andere computer te installeren. Er zit namelijk een cd-key bij, dus ik weet niet of dit nog mogelijk is.

Weet iemand of dit kan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1.9K

Het beste antwoord

Dit is mogelijk. Je stopt de cd in de nieuwe computer en voert de cd-key in. Als de cd-key onjuist is typ dan deze in: HVCV7 B7TCT PMRJD 6RDHP 7WYQE of deze: TR872 TG2VT BHJ9Q TP774 DWB8K.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt, ik kon gewoon dezelfde cd-key gebruiken!