Wat is een Cal Of Duty (of battlefield) game wedstrijd waar je je voor kan inschrijven?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

dat is een wedstrijd voor de BEST PLAYER IN THE WORD 2013 of 2014 en als je echt uber de duper goed bent word je 1ste en verdien je geld
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik moet eens meedoen :| 41-2 tdm blac ops 1..
Maar het was denk ik ook met teams etc. En je moet wel heel goed zijn en heel wat geluk hebben.