Wat is double xp bij Call of duty?

En wat is double Weapon xp?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

1:
Tijdens Double XP weekenden krijg je inderdaad, wat de mensen eerder al zeiden, dubbel de waarde van je kills
2:
Als je nieuw bent kun je een PS3app downloaden genaamd MW3 ELITE, dan krijg je 2uur (speeltijd) dubbel XP

((3: JA! als het én een Double XP weekend is én je hebt 2 uur dubbel xp, krijg je inderdaad 4x de waarde van je kill!))

Weapon XP is het aantal experience point die je krijgt bij gebruik van wapens, waardoor je wapen steeds beter word!

Toegevoegd na 55 seconden:
Niet alleen je kills trouwens, maar ook alle andere punten die je kunt behalen in een spel!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Double xp is als je bijvoorbeeld voor 1 kill 10 xp krijgt krijg je bij double xp 20 xp voor 1 kill
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Soms zijn er momenten in MW3 en soms nog in Black Ops dat er een Double XP Weekend is. Dan krijg je i.p.v. 50 xp, punten per kill, 100 xp. Oftewel het dubbele. Nu is het zo dat je bij MW3 dat als je bijv. 100 xp krijgt je 100 xp krijgt op dat wapen, je hebt ook nog eens een rank systeem op je wapen. Nu stijgt dat ook 2 x.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
eigenlijk kun je het al horen aan de naam. bij elke kill, capture, win, enz. krijg je het dubbele hoeveelheid experiance points dus als er double xp weekend is raad ik je aan heel veel te killen (campen en spraien, het is noob maar t helpt wel!)