Als ik Grand Theft Aute San Andreas speel voor de PC en ik wil stoppen wil ik natuurlijk eerst opslaan, maar hoe doe je dat ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Ga naar je huis en loop naar het diskette-icoontje toe. Dan kom je in het menu waar je kunt opslaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja maar ik heb nog geen huis want ik speel het net...-.-
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt wel een huis xD Je moet eerst een opdracht doen en daarna ga je gelijk naar je huis, het spel legt het dan vanzelf uit. Het huis wat je hebt is het ouderlijk huis en in de keuken moet je opslaan.
In alle huizen die je koopt kan je die je hebt of koopt kan je saven, je hoeft alleen maar in een save icoontje te lopen en dan kun je gewoon saven