hoe kun je cod4 sneller laten werken op je laptop?

meestal is het als ik aan even aan het spelen ben dan wordt cod4 sloom en hakkelig. dus hoe kun je het snel laten werken

Toegevoegd na 34 minuten:
en ik heb al graphic al op het laagst gezet dus.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Alle instellingen laag zetten, lagere resolutie spelen, v-sync uit als je daar mee kan leven enz.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als dan blijkt dat het allemaal soepel loopt kan je rustig proberen weer dingen iets hoger te zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Slechte oplossing: overclocken

misschien een oplossing: een ripped versie van windows xp installeren en GEEN updates van microsoft erop zetten, dan is hij misschien wat sneller

Praktisch de enige oplossing... nieuwe laptop of laptop verkopen en desktop kopen