Waarom kan ik Rct3 niet instaleren?

Als ik de game wil starten krijg ik: Directx9 not found this error has also been sent to debudg.log
terwijl ik hem gewoon geinstaleerd heb. Ik heb win 7

Toegevoegd na 38 seconden:
Sorry voor de titel niet instaleren maar spelen moet het zijn....

Toegevoegd na 3 uur:
OPLOSSING!!!!!!!
Voor de mensen met hetzelfde probleem. Je moet je videokaart Driver instaleren. Dus de nieuwere stuurprogramma er voor instaleren. Dit is het echte probleem. En anders is de Videokaart te oud.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

DirectX zijn stuurprogramma's bedoeld om de presentaties van graphics en sound te optimaliseren voor Windows.
Hij zegt dus niet gevonden en dus moet je eerst Directx9
installeren en dat kan hier gratis

http://directx.dutch.toggle.com/

Dan zou ie t moeten gaan doen!