Hoe heet die app in de appstore dat je met een motor een soort parcour moet afleggen? (Zie beschrijving)

Bij de app moet je met een race mannetje een soort parcour afleggen. Als je met zn lichaam de zijkant raakt dan verdwijnt t poppetje en moet je over nieuw beginnen. Het is een 2D spel waarbij je van de zijkant dus kijkt. Ook zijn het gewoon lijntjes waar je op rijd met af en toe opstakels. Het spel heet iets van racer gvt ofzo. Maar dan kom ik op 500 gevonden spellen terecht en dat is een beetje veel. En de eerste 50 zijn t al niet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

BikeRace TFG
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die app kan ik niet vinden in de appstore. Ik heb een iphone 4
Bike Race Free.. Die zoek je! Kan je het niet vinden, zoek op 'Bike'. Het is een oranje-achtig icoontje. Net zelf nog gezocht, dus hij zou er moeten zijn. Succes ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt ik zocht aan elkaar