Guild Wars
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Of Prince of Persia.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Packman, Space Invaders en op drie Donkey Kong .
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Heel old-school: 1942 (op de Arcade machine)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Fallout 3. Dat spel heb ik nu al drie keer uitgespeeld en iedere keer is het een compleet andere game. Alleen het hoofdverhaallijn is ongeveer hetzelfde en de omgeving. Maar iedere keer speel ik het heel anders waardoor mensen anders op je reageren.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Volgends GameSpot:

Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots PS3
Grand Theft Auto IV X360, PS3
Tony Hawk's Pro Skater 3 PS2
Chrono Cross PS
SoulCalibur DC
The Legend of Zelda: Ocarina of Time N64
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat ligt maar net aan je interesses. Tegenwoordig worden er 'betere' spellen gemaakt(betere graphics, hogere AI etc.)

Maar voor mij blijft Tetris het beste spel ooit gemaakt!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Pong, simpel en heeft gaming echt op de markt gezet. maar natuurlijk is dat momenteel niet echt een geweldige spel. voor 2008 en miss 2009 zal ik zeggen GTA 4 en de andere versies, een wereld maken waar jij je moet bewijzen waar je vrij kan rondlopen en doen wat je wilt. Enigste min punt vind ik het is niet echt een race spel, het is geen mooie schiet spel het is een beetje van alles en dat maakt het mooi! maargoed zonder pong was er ook geen GTA!:P
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
uit de oudheid ... absoluut Pong. briljant door zijn eenvoud.

Op de game consoles zonder twijfel uncharted (ps3). En binnenkort komt daar alweer de opvolger van uit
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Call of duty 5

Flightsim 2004

Transporttycoon van sid meijer
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik ga voor Tetris!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
de complete Sim City reeks
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mario kart! Zeker weten!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Sims, Sims 2, Alle Delta Force Games en Comanche 4
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Super Mario Bros. 3
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
World of Warcraft

Maar pokeren blijft het leukst
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Lemming lemming lemmings.

Geweldig, ik spel het minstens 1 keer per jaar weer helemaal uit. Met kerst altijd de Xmas versie. Geweldige nostalgie.

Je kan het tegenwoordig ook via internet spelen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Lemming lemming lemmings.

Geweldig, ik spel het minstens 1 keer per jaar weer helemaal uit. Met kerst altijd de Xmas versie. Geweldige nostalgie.

Je kan het tegenwoordig ook via internet spelen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Lemming lemming lemmings.

Geweldig, ik spel het minstens 1 keer per jaar weer helemaal uit. Met kerst altijd de Xmas versie. Geweldige nostalgie.

Je kan het tegenwoordig ook via internet spelen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Lemming lemming lemmings.

Geweldig, ik spel het minstens 1 keer per jaar weer helemaal uit. Met kerst altijd de Xmas versie. Geweldige nostalgie.

Je kan het tegenwoordig ook via internet spelen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Lemming lemming lemmings.

Geweldig, ik spel het minstens 1 keer per jaar weer helemaal uit. Met kerst altijd de Xmas versie. Geweldige nostalgie.

Je kan het tegenwoordig ook via internet spelen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Lemming lemming lemmings.

Geweldig, ik spel het minstens 1 keer per jaar weer helemaal uit. Met kerst altijd de Xmas versie. Geweldige nostalgie.

Je kan het tegenwoordig ook via internet spelen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Lemming lemming lemmings.

Geweldig, ik spel het minstens 1 keer per jaar weer helemaal uit. Met kerst altijd de Xmas versie. Geweldige nostalgie.

Je kan het tegenwoordig ook via internet spelen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Lemming lemming lemmings.

Geweldig, ik spel het minstens 1 keer per jaar weer helemaal uit. Met kerst altijd de Xmas versie. Geweldige nostalgie.

Je kan het tegenwoordig ook via internet spelen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat is voor iedere persoon natuurlijk wat anders, dus de allerbeste computergame bestaat gewoon niet.
Persoonlijk vond ik de KingQuest series de allerbeste.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
mario bros 3 op de NES
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
In willekeurige volgorde:

Pong, vanwege de geniale eenvoud
Super Mario Bros 3, vanwege de verslavende gameplay
Full Throttle, vanwege de humor
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Call of duty 4
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Tetris, verveelt nooit.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mario, daar heb ik zoveel uren aan verspilt!
Al moet ik zeggen dat de meeste spellen tegenwoordig ook echt adembenemend zijn. Bijvoorbeeld Lineage II op hoogst kwaliteit ;)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Need for speed (underground).